اخبار جدید, مطالب مرتبط

تشخیص محصولات ایمنی فیک و اصل

تشخیص محصولات ایمنی فیک و اصل

گران شدن کالاهای خارجی و همچنین پایین آمدن قدرت خرید مردم را می توان اصلی ترین دلیل ورود کالاهای بدل و مارک گذاری شده به بازار کالا ها دانست.

 

قیمت پایین این محصولات نسبت به کالاهای اصلی، افرادی که به دنبال پرداخت مبلغی کمتر حتی ناچیز، نسبت به قیمت اصلی محصول هستند را وسوسه کرده و در دام خود می اندازد.

 

قطعا بارها پيش آمده كه وقتي براي خريد لوازم و ابزارهای صنعتی مورد نیاز کارگاه ، کارخانه یا منزل و… به فروشگاه ابزار فروشی مراجعه مي‌كنيد، فروشنده ادعا مي‌كند كه محصولاتش کیفیت بالایی دارد یا برند اصلی است و یا اینکه شما بهترین کالای بازار را خرید می کنید و یا از این قبیل حرفها .

 

اما اين ادعاها چقدر صحت دارند؟

تشخیص محصولات ایمنی فیک و اصل همواره يكي از دغدغه‌هاي خريداران محصولات صنعتی در سراسر دنيا و به تبع آن در ايران بوده است.

 

طي سالهاي اخير خريد محصولات صنعتی در ايران شامل ابزارهای برقی، ابزارهای دستی و ایمنی و غیره ، افزايش قابل توجهي داشته و فروشگاههای متعددي نيز در سراسر كشور در زمينه فروش محصولات وابزارهای صنعتی راه‌اندازي شده‌اند، اما همزمان با رشد فروش محصولات صنعتی در ايران، بازار ابزارهای بی کیفیت و تقلبي نيز سير صعودي داشته است.

 

معمولا افراد با تجربه مي‌توانند با چند راهكار ساده با درصد خطاي پاييني ابزار با کیفیت را از نوع بی کیفیت آن تشخيص دهند.

تشخيص کیفیت ابزار در برخي موارد بسيار دشوار است. ابزار با کیفیت بسيار گرا‌نتر از ابزار بی‌کیفیت است ولی این معیار قابل اعتمادی برای تشخیص نیست.

 

برخي از كالاهاي صنعتی اگر تحت لیسانس خاصی توليد شده باشند، معمولا داراي شناسنامه بوده كه اطلاعات مربوط به كالا در آنها درج شده است و یا اینکه از یک برند معتبر استفاده میکند.

 

البته با کمی تحقیق و آشنا شدن با برندهایی که ابزارهای باکیفیت تولید می کنند نیز می تواند کمک خوبی به شما بکند. آگاهی از تجربه خرید دیگران به خصوص خریدهایی که به روش اینترنتی انجام شده اند می تواند راه گشای شما در این زمینه باشد.

 

نکته اول: به نظرات دیگران نگاه کنید

 

فروشگاه های اینترنتی زیادی هستند که انواع ابزارآلات و تجهیزات صنعتی را به صورت آنلاین به فروش می رسانند. میزان و حجم خریدهای صورت گرفته، مطالعه نظرات درج شده در خصوص یک ابزار که توسط خریداران قبلی درج شده است و یا امتیازی که کاربران نسبت به یک محصول داده اند و در کل استفاده از تجربه خرید و کاربری دیگران می تواند شما را در انتخاب ابزار مورد نیازتان یاری کند.

 

 

نکته دوم: فروشگاه دارای نماد اعتماد باشد

 

توجه داشته باشید که فروشگاه های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک مراجعی معتبر جهت مطالعه ی مشخصات دقیق محصولات و مشاهده ی تصاویر آنها می باشند.

 

 

نکته سوم: مدل محصول را در اینترنت جست‌و جو کنید تا به اصالت آن پی ببرید

 

اصلی ترین و راحت ترین راه تشخیص اصالت محصولی که قصد خرید آن را دارید، جستجو و وارد کردن مدل محصول در موتور های جستجو و مشاهده تصاویر آن بر روی وبسایت های معتبر و یا وبسایت برند تولید کننده می باشد.

 

 

 

تمامی محصولات چه اصل، چه بدل دارای برچسبی و یا حک حاوی کد محصول، شماره سریال ، شرکت سازنده و مشخصاتی کلی از محصول می باشند که بر روی بدنه ی آنها چسبانده شده است.

 

برچسب محصولات بدل را افرادی که آن را برچسب گذاری نموده اند، ساخته اند، همچنین بهتر است بدانید که محصولی که برچسب نداشته باشد  100%  تقلبی می‌باشد.

 

 

امیدوارم این نکات باعث شوند به خاطر چند هزار تومان، سلامتی خودتان را به خطر نیندازید.

 

شاید در نگاه اول، محصولات تقلبی توجیح اقتصادی بیشتری داشته باشند، اما یادتان باشد خرابی این محصولات در بلند می‌تواند ضررهای بیشتر برای شما داشته باشد.

 

اما شما با استفاده از محصولات اورجینال می‌توانید نه تنها سالیان‌سال از آن‌ها استفاده کنید بلکه از خطرات ناشی از استفاده از محصولات تقلبی جلوگیری کنید.

 

 

فروشگاه یک ایمنی دقیقا با این هدف راه‌اندازی شد تا بتوانید با کیفیت‌ترین محصولات ممکن را برای متقاضیان فراهم کند.

 

از شما بابت توجه به مقاله تشخیص محصولات ایمنی فیک و اصل از یک ایمنی تشکر میکنیم

 

محصولات ایمنی و اصلی و با اصالت را از یک ایمنی بخرید

 

و یا اگر سوالی دارید با شماره‌ی 09112185675 تماس بگیرید تا با آغوش باز شما را راهنمایی کنم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *